AdCharge приложението налагаше активното участие на всички замесени в процеса – рекламодатели, телекоми и крайни потребители. Тъй като нуждите и целите на тези групи са крайно различни, бяха проведени отделни изследвания за определяне как тези цели могат най-лесно да бъдат постигнати. И отговорът
Рекламодателите имаха нужда от администрация – зона, където да следят как се представят рекламите им и да организират нови кампании. Трябваше да се реализира система за нотификации, а зареждането на акаунтите със средства, трябваше да се постига с минимум усилия, за да се избегнат ненужни прекъсвания.
Девелъпърският ни екип се довери на комбинация от PHP и Django, за да създаде оптимална среда за рекламодателите и тяхната администрация. Предварителните тестове бяха преминати успешно и интеграцията с приложението за крайни потребители бе осъществена в одобрените времеви рамки.