Доброто съдържание – градивна единица за успеха на вашия сайт

Спрете за секунда и се огледайте около себе си. Какво виждате? Може би работния си офис, може би пътувате в автобуса или пък просто лежите на дивана вкъщи? Заобиколени сте от съдържание, което ви дава информация и ви кара да правите избор след избор. Онлайн съдържанието има същите функции. Къде ще кликнете след малко зависи както от самите вас, така и от информацията, на която попадате.
Онлайн съдържанието създава отношения, то е диалог, който поема няколко посоки:
- Може да започне спонтанно
- Може да прекъсне също толкова спонтанно
- Може изобщо да не започне
- Може да завърши с печалба и за вас, и за вашия събеседник
Като собственик на бизнес кой път бихте желали да поеме разговорът с вашите клиенти? И ние, и вие знаем отговора…
Добро съдържание? Вече го имате!
Как така? Независимо дали искате да създадете корпоративния си уебсайт, свой личен блог или разработите онлайн магазин, вие вече сте натрупали определено съдържание под формата на опит, идеи, знание, цели, работни материали. Използвайте всичката тази информация и страст и я представете виртуално. Вие най-добре от всеки друг познавате своите продукти, услуги, интереси. Това е вашето предимство. Ако имате добър и качествен продукт, качественото съдържание се случва почти от само себе си.
Сайтът е лицето на бизнеса
Уебсайтът е визитна картичка на вас и вашия бизнес, без значение дали е фирмен сайт, онлайн магазин или блог. Бъдете много внимателни в подбора на думи, изображения и статии. Те трябва да представляват вашите ценности и интереси, да бъдат пряко свързани със същността на предлаганите продукти и услуги. Все пак потребителят посещава сайта и целевата ви страница с причина. Каквато и да е тя, вие трябва да оставите у него усещането за яснота, удовлетвореност, информираност, и най-важното – желание да се върне отново. Ако не сте сигурни точно как да го постигнете, може да се обърнете към нашите специалисти от Speedflow.bg.
Съдбоносният избор
Реално сте поставени пред две опции :
- Качествено съдържание за печалба и посещаемост
- Съдържание-пълнеж за отбиване на номер и загуби
Не правете нещо, само защото трябва или, защото всички го правят. Интернет е необятна виртуална вселена, където изкушенията дебнат отвсякъде и са на един клик разстояние. Когато правите бизнес онлайн, не забравяйте, че конкуренцията е жестока, при това от цял свят. Трябва да бъдете безупречни. Всеки ще има достъп до това съдържание, но, което е и по важното, ще знае кой е неговият автор. Вашият имидж е заложен на карта! Изпъкнете от тълпата с оригиналност, всеотдайност и много труд. А не е ли валидно това за всяка сфера от живота?
Задължителни елементи на съдържание за сайта
Текст – Думите са мощен и незаменим инструмент при създаването на съдържание за уеб. Възможностите са много и могат да бъдат съобразени с естеството и нуждите на отделните видове сайтове. Това са описания на продукти, заглавия на уеб елементи, тагове, реклами, блог статии, новини, брошури, онлайн списания, ръководства и мн. др.
Изображения – Когато говорим за уеб съдържание, нямаме предвид единствено текстово такова. Както е казал всеизвестният американски редактор Артър Брисбейн: „Една снимка струва повече от хиляда думи“. Изображенията са изключително ефикасно средство за предаване на качествена, но и количествена информация – това са графики, чартове, снимки и др. Множество проучвания са доказали, че в дадени ситуации хората реагират по-добре на изображения, отколкото на текст. Те се възприемат по-лесно и се запомнят по-бързо от мозъка ни.
Видео – Това е един много силен, но често подценяван инструмент за уеб. Вярно е, че не всеки уебсайт и бизнес може да се възползва от него по максимален начин, но защо не изпробвате някоя от следните идеи – виртуална обиколка, отразяване на събитие, интервю, представяне на продукт, тест на продукт, реклама и др. По-лесно е да покажеш как нещо работи с кратко видео, отколкото да изпишеш 5 страници ръководство.
Дизайн – Уеб дизайнът е средството, което съчетава всички елементи на съдържанието в един цялостен и завършен вид. То е рамката, в която се помества вашият труд, и ще помогне да се отличите от конкуренцията по оригинален и индивидуален начин. Дизайнът е първото нещо, което окото на посетителя забелязва, така че трябва да се постараем той да е достатъчно запленяващ. Може да погледнете и материала ни за последните дизайн тенденции през 2017 за повече яснота и нови идеи.
Е, след прочетеното дотук, мислите ли, че вашият сайт покрива всички елементи за добро съдържание? Ако отговорът е ДА, работата ви не свършва до тук. Редовно обновявайте своето съдържание (това е и положителен SEO сигнал за търсачките и фактор за по-добро класирене), поддържайте постоянния диалог с посетителите си, а те ще ви се отплатят с доверие към вашите продукти и услуги.
Ако имате нужда от помощ и консултация за вашия онлайн проект, свържете се с нас или ни пишете на info@speedflow.bg
Препоръчани статии

Facebook или Instagram? Кое е по-добре за бизнеса ми?
декември 3, 2018

Google Ads паралелно проследяване става задължително от 30 Октомври
октомври 25, 2018