6 грешки, които да избегнем в следващата си Имейл Маркетинг кампания

Имейл Маркетинг кампания и кои 6 грешки да недопускате от Speedflow.bg

Когато използваме имейл маркетинг способи, за да ангажираме вниманието на нашите потенциални и съществуващи клиенти, ние упражняваме привилегия, а не право.

Ако забравим това се отваряме за възможността да допуснем и други грешки, които да обрекат маркетинговите ни усилия на неуспех.

Използването на електронната поща за комуникационен канал не е толкова лесно, колкото изглежда:

  • Не можеш да приемеш директния контакт за даденост
  • Не винаги знаеш кой е от другата страна
  • По-трудно е да смениш стратегията си в процеса на дискусия

Затова ето 6 грешки, които със сигурност бихте искали да избегнете в имейл кампаниите си.

1. Несегментирани Списъци

Следенето на всички различни списъци с адреси, тяхното пренареждане и прекласифициране може да изглежда досадна задача, но няма как да минем без нея.

Ако съм лоялен клиент на даден бранд няма да се чувствам добре ако постоянно получавам оферти и промоции за нови клиенти. Ако пък съм показал с поведението си, че търся бюджетни решения, няма да се впечатля от скъпите нови продукти, дори да са с доказано качество.

Идеята е ясна – мисли преди да пращаш!

2. Непочистени списъци

Логиката тук е същата. Непочистените списъци не само намаляват ефективността на имейл маркетинг кампаниите, но и увеличават рисковете от маркирането им като спам.

Вместо постоянно да пращате съобщения и бюлетини до грешни и несъществуващи адреси, просто ги изключете от списъците си и забравете за тях. В противен случай рискувате да навредите на репутацията си като изпращач, понякога необратимо.

3. Игнориране на CAN-SPAM

CAN-SPAM e първият официален сбор от правила, които се превръщат в стандарт при изпращането на рекламни съобщения по електронна поща. Той влиза в сила през 2003 и дава точна дефиниция какво да правим и какво не, когато се касае за имейл маркетинг. За справка може да погледнете тези правила от сайта на Федералната Комисия за Търговия (FTC).

4. Неподходящо време на изпращане

Времето на изпращане има огромно значение, особено когато разполагате с големи списъци. Нуждаете се от диверсификация. Докато таргетирате клиентите си от Европа, тези от Щатите надали ще се впечатлят от рекламно съобщение посреднощ и сигурно ще го игнорират.

Например, по време на една от първите ни имейл кампании, осъзнахме че повечето съобщения се отварят около 5 следобед, докато ние ги пращахме около 6 следобед. Връщането само с час назад доведе до огромен скок на прочелите това съобщение.

5. Липса на ясна цел

Това е капан, в който лесно можем да попаднем, особено при изпращането на бюлетини. Когато създаваме съдържание ежедневно има голям шанс в един момент идеите да се изчерпат и да започнем да се повтаряме.

Не изпращайте безполезни имейл съобщения само за статистиката!

Трябва да сме сигурни, че аудиторията ни ще получи нещо стойностно, нещо полезно – съдържание, релевантно за техния бизнес, професия или начин на живот.

Всяко имейл съобщение трябва да има ясно обособена значимост.

Помнете, че най-трудната част е да накараш човек да отвори съобщението – не губи вниманието му точно преди финала!

6. Без внимание към детайлите

Перфекционистите са с едни гърди напред, когато се касае за имейл маркетинг кампании. Вниманието към всеки малък детайл ще помогне на правилната реализация на усилията ви.

Още от заглавието трябва да сте готови да привлечете вниманието. Фамилиарниченето или прекалено агресивният подход може само да отблъсне получателя и да го накара да ви игнорира.

Съдържанието трябва да е съотнесено с нуждите на аудиторията.Най-добре е да го представите и като текст, и в HTML формат, за да може получателят сам да реши по какъв начин да го възприеме.

Добавете страхотен дизайн и завършеното ви съобщение може да постигне търсения „УАУ“ ефект. Имайте предвид, че респонсив дизайнът е с изключителна важност, защото мобилните потребители вече представляват голяма част от пазара, която не искаме да отчуждим.

Надяваме се да избегнете грешките, които някой вече е направил преди вас. Бъдете търпеливи, бъдете логични и винаги мислете все едно сте от другата страна на рекламното съобщение.

…или просто се доверете на професионалистите и се възползвайте от нашите маркетингови услуги. Speedflow.bg ще се погрижи посланието ви да бъде чуто!

Сподели

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *