40 начина да избегнем спам филтрите

40 начина да избегнем спам филтрите от Speedflow Bulgaria - Уеб услуги

Не сте ли провеждали имейл маркетингова кампания, не сте се изправяли срещу тежката артилерия на спам филтрите. Знаете ли, че дори и да поискате разрешение за изпращане на съобщение, 21% от имейлите ви ще попаднат в папка СПАМ!

И да! Спам филтрите работят с пълна силна за по-голяма ефективност и релевантност на съдържанието, което попада в пощата на крайните потребители. Но в същото време се оказват и пречка за доставянето на информативни, дори необходими за потребителя имейли.

 

Затова събрахме за вас 40 начина, чрез които да се опитате да избегнете спам филтрите в следващата си имейл маркетингова кампания. Може да използвате този списък за проверка, преди да натиснете бутона „изпрати“:

 

  1. Изпращайте имейли само до тези, които са ви дали разрешение за това.
  2. Използвайте Double opt-in за набиране на реални абонати. Чрез този метод потребителите ще трябва да потвърдят своето абониране за получаване на известия от вас чрез последване на линк, който са получили на пощата си.
  3. Помолете своите абонати да поставят имейла ви в своя „Бял списък“. Това ще рече да ви добавят в контактите си.
  4. Не купувайте готови списъци с имейли.
  5. Не изпращайте многократно имейли на тези, които веднъж са се отписали от получаването им.
  6. Не изпращайте имейли и на тези, до които съобщенията ви не могат да бъдат доставени успешно.
  7. Следете кои абонати изтриват съобщенията ви, без да са ги отворили. Изключете ги от следващата си маркетингова кампания.
  8. Изпращайте имейли своевременно и регулярно, за да напомняте за бранда си. Но не злоупотребявайте с честотата.
  9. Винаги следете за промени и нововъведения в сферата на имейл маркетинга.
  10. Уверете се, че вашият DKIM, SPF, ID и домейн за настроени правилно. Нямате представа за какво говорим? Ще разшифроваме за вас тези кодови имена тук.
  11. Проверете дали случайно не сте попаднали в някой „Черен списък“ чрез тази онлайн платформа. Ако да, то незабавно намерете начин да ви отпишат от него.
  12. Използвайте „От“ име, което е познато на получателя.
  13. Не използвайте заблуждаващи заглавия. Например такива, които започват с „Re:” или „Fwd:“.
  14. Използвайте имейл за обратна връзка, на който действително може да бъде отговорено. Без noreply@xxxx.xx!
  15. Не използвайте думи и изрази, които се считат за спам. Безплатен, купи веднага, пари, евтин, оферта са едни от тях.
  16. Постарайте се да имате добро съотношение текст към изображения. Колкото по-малко изображения, толкова по-добре.
  17. Съдържанието на имейла ви трябва да съответства на заглавието му.
  18. Избягвайте прикачването на файлове.
  19. Използвайте шрифт с нормален размер.
  20. Внимавайте с броя на линковете, които разполагате в самия текст.
  21. Не използвайте прекалено много линкове и в своя имейл подпис.
  22. Споделяйте само линкове към сайтове с доба репутация.
  23. Препоръчваме ви да използвате описателен текст за линковете си, а не просто да поставите URL-то им.
  24. Имейли с персонализирани домейн имена имат по-малък успех от имейли, изпратени от Gmail, Yahoo, Hotmail, ect.
  25. Поставете линк с опция за отписване от получаване на известия. Ако вече имате такъв, не го крийте.
  26. Уверете се, че линкът за отписване от известия работи в продължение на 30 дни след получаването на имейла.
  27. Текстът трябва да бъде форматиран професионално.
  28. Създайте красив имейл дизайн, ако имате възможност.
  29. Не изписвайте цели думи и изрази с главни букви.
  30. Не използвайте възклицателни знаци.
  31. Текст в червен цвят? Голямо не!
  32. Не се препоръчва поставянето на видео, Flash или JavaScript в съдържанието на имейла ви.
  33. Не интегрирайте в него каквито и да е бланки или формуляри за попълване.
  34. Обърнете се към получателя с името му/й.
  35. Изряден правопис, граматика и пунктуация също работят срещу спам филтрите.
  36. Не „тъпчете“ имейла си с ключови думи.
  37. Оптимизирайте своите имейл изображения, като им създадете alt тагове.
  38. Нека посланията, визията и езика на вашия бранд резонират в съдържанието на имейла. Така ще помогнете за по-бързата разпознаваемост на вашата марка.
  39. Тествайте имейла си, като го изпратите първо до себе си.
  40. Използвайте програми за спам проверка и тест на имейлите като Litmus, Email on Acid and Mail Tester.

 

Какво още бихте добавили към нашия списък? Споделете своето мнение в секцията за коментари по-долу.

Сподели

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *