40 начина да избегнем спам филтрите

Не сте ли провеждали имейл маркетингова кампания, не сте се изправяли срещу тежката артилерия на спам филтрите. Знаете ли, че дори и да поискате разрешение за изпращане на съобщение, 21% от имейлите ви ще попаднат в папка СПАМ!
И да! Спам филтрите работят с пълна силна за по-голяма ефективност и релевантност на съдържанието, което попада в пощата на крайните потребители. Но в същото време се оказват и пречка за доставянето на информативни, дори необходими за потребителя имейли. Бизнесът също търпи загуби в това направление и не говорим само за E-commerce.
Затова събрахме за вас 40 начина, чрез които да се опитате да избегнете спам филтрите в следващата си имейл маркетингова кампания. Може да използвате този списък за проверка, преди да натиснете бутона „изпрати“:
- Изпращайте имейли само до тези, които са ви дали разрешение за това.
- Използвайте Double opt-in за набиране на реални абонати. Чрез този метод потребителите ще трябва да потвърдят своето абониране за получаване на известия от вас чрез последване на линк, който са получили на пощата си.
- Помолете своите абонати да поставят имейла ви в своя „Бял списък“. Това ще рече да ви добавят в контактите си.
- Не купувайте готови списъци с имейли.
- Не изпращайте многократно имейли на тези, които веднъж са се отписали от получаването им.
- Не изпращайте имейли и на тези, до които съобщенията ви не могат да бъдат доставени успешно.
- Следете кои абонати изтриват съобщенията ви, без да са ги отворили. Изключете ги от следващата си маркетингова кампания.
- Изпращайте имейли своевременно и регулярно, за да напомняте за бранда си. Но не злоупотребявайте с честотата.
- Винаги следете за промени и нововъведения в сферата на имейл маркетинга.
- Уверете се, че вашият DKIM, SPF, ID и домейн са настроени правилно. Нямате представа за какво говорим? Ще разшифроваме за вас тези кодови имена тук.
- Проверете дали случайно не сте попаднали в някой „Черен списък“ чрез тази онлайн платформа. Ако да, то незабавно намерете начин да ви отпишат от него.
- Използвайте „От“ име, което е познато на получателя.
- Не използвайте заблуждаващи заглавия. Например такива, които започват с „Re:” или „Fwd:“.
- Използвайте имейл за обратна връзка, на който действително може да бъде отговорено. Без noreply@xxxx.xx!
- Не използвайте думи и изрази, които се считат за спам. Безплатен, купи веднага, пари, евтин, оферта са едни от тях.
- Постарайте се да имате добро съотношение текст към изображения. Колкото по-малко изображения, толкова по-добре.
- Съдържанието на имейла ви трябва да съответства на заглавието му.
- Избягвайте прикачването на файлове.
- Използвайте шрифт с нормален размер.
- Внимавайте с броя на линковете, които разполагате в самия текст.
- Не използвайте прекалено много линкове и в своя имейл подпис.
- Споделяйте само линкове към сайтове с добра репутация.
- Препоръчваме ви да използвате описателен текст за линковете си, а не просто да поставите URL-ът им.
- Имейли с персонализирани домейн имена имат по-малък успех от имейли, изпратени от Gmail, Yahoo, Hotmail, ect.
- Поставете линк с опция за отписване от получаване на известия. Ако вече имате такъв, не го крийте.
- Уверете се, че линкът за отписване от известия работи в продължение на 30 дни след получаването на имейла.
- Текстът трябва да бъде форматиран професионално.
- Създайте красив имейл дизайн, ако имате възможност.
- Не изписвайте цели думи и изрази с главни букви.
- Не използвайте възклицателни знаци.
- Текст в червен цвят? -> Голямо НЕ!
- Не се препоръчва поставянето на видео, Flash или JavaScript по какъвто и да е начин в съдържанието на имейла ви.
- Не интегрирайте в него каквито и да е бланки или формуляри за попълване.
- Обърнете се към получателя с името му/й (ако типа имейл го позволява).
- Изряден правопис, граматика и пунктуация също работят срещу спам филтрите.
- Не „тъпчете“ имейла си с ключови думи.
- Оптимизирайте своите имейл изображения, като им създадете alt тагове.
- Нека посланията, визията и езика на вашия бранд резонират в съдържанието на имейла. Така ще помогнете за по-бързата разпознаваемост на вашата марка.
- Тествайте имейла си, като го изпратите първо до себе си.
- Използвайте програми за спам проверка и тест на имейлите като Litmus, Email on Acid and Mail Tester.
Какво още бихте добавили към нашия списък? Споделете своето мнение в секцията за коментари по-долу.
Препоръчани статии

Facebook или Instagram? Кое е по-добре за бизнеса ми?
декември 3, 2018

Google Ads паралелно проследяване става задължително от 30 Октомври
октомври 25, 2018